Anne060606 akıntınız yeşil, koyu sarı, kanlı ya da kahverengi olmadığı sürece normaldir. Bel ağrınız sizi kıvrandıracak derecedeyse , hiç geçmiyor hep şiddetle devam ediyorsa eğer tehlikelidir ama dinlenince geçiyor ve abartılacak bir ağrı değilse eğer sorun yok. Ben 37+5 haftalığım benimde o haftalarda yoğun bel ağrılarım olurdu uyku uyuyamazdım ama normaldi çünkü bebek büyüdükçe ağırlık yapıyordu. Ilık duş, bel masajı iyi gelebilir, gelmezse de doktorunuza danışın magnezyum takviyesi verir o zaman ağrı falan yaşamazsınız. Benim o haftalarda da akıntım olurdu şimdide şeffaf sümük gibi akıntım oluyor yani çok normal🌼