Hulyaebrar tavsiyem şehir hastanesine git bütün kontrollerime Zübeyde hanıma gittim detaylı ultrasonda bebekte gelişim geriliği var dediler riskli gebelik bölümüne yönlendirdiler zaten hiç memnun değildim özele gittim ölçüleri normal çıktı emin olmak için birde şehir hastanesine gidiyim dedim orda da öyle herşey normal çıktı. Şehir hastanesinden memnun kaldım açıkcası özelle aynı ilgiyi gördüm resmen 30 haftalığım şuan özele devam ediyorum ama çok pişmanım bunca süre Zübeyde hanıma gittiğim için imkanım olmasaydı kesinlikle şehir hastanesine giderdim