Arkadaşlar 10. Hafta 2. Gündeyim bu haftadan itibaren artık bebeğin sağlığı için yavaş yavaş kilo almalısınız diyor ama benim hiç iştahım yok.. kaldı ki normalde hamilelikten önce aşırı iştahlı biriydim😰 Bu durum geçici midir sizce belli bir süre sonra otomatik olarak iştah artar mı acaba