Arkadaşlar selam 🙋🏽♀️
Burada 9 ay boyunca hep doğum hikayesi okudum ve acaba bende bir gün yazabilcekmiyim diye hep içimden geçiriyordum 🥰 Bu arada okuduğum tüm doğum hikayeleri hep böyle başlıyordu. Biraz uzun yazmak istedim ve bunun içinde bu zamana kdar bekledim aslında şimdiden sonuna kadar okuyup benim hikayemi gözünde canlandıranlara teşekkür ederim okumak istemeyenler içinde hemen geçebilir herkese rabbim kolay doğumlar versin inşallah 🙏🏽🙏🏽 BHT clinicte doğum yaptım öncelikle son kontrolümde 39+0 da Soner Pul hocam artık fazla beklemeyelim 1 martta (39+5′te) vajinal fitille doğumu başlatalım diye önerdi bende kabul ettim çünkü çok bunalmıştım artık bi an önce doğurup bebeğimi kucağıma almak istiyordum birde bebeğin baş çevresinin büyük olduğunu ve daha fazla beklersek normal doğumun zor olacagını söyledi ve bende doktoruma aşırı güvendiğim için kabul ettim iyikide kabul etmişim çok güzel bir doğum yaşadım 🙈 hamileliğim biraz zordu ilk zamanlar aşırı kustum sürekli kilo verdim ve hiçbirşey yiyemedim son zamanlarda felaket miğde yanmalarım vardı dayanılmazdı 😅 sonra hemen ailelerimize haber verdik iki tarafta şehir dışında yaşıyorlar hemen cuma günü geldiler ve biz pazartesi 1 mart sabahı erkenden uyandım kuaföre gidip fön çektirdim 🙈🙈😂 çünkü çekimde olucaktı aynı zamanda güzel karşılamalıydım bebegimi 🥰 Birde eşime hafta içi meryem ana otu aldırmıştım sabah ezanı okununca kalktım namaz kıldım otu da suya koydum ve suyundan evden çıkmadan 3 yudum içtim. Evden çıkmadan baktığımda baya açılmıştı 🤩Sonra herşeyi hazırlayıp hastaneye gittik 13:30 da yatışım yapıldı ve saat 14:00 gibi vajinadan fitili yerleştirdiler beni hazırlayıp odama alındım. Hafif sancılarım başlamıştı ama yüksek değildi bu arada ben bulunduğum odada annem kayınvalidem eşim kız kardeşim hep birlikte bekledik doğumu hastanenin politikası böyleymiş moral oldu bana da sıkılmadım beklerken 👻 3 saat sonra vajinal muayenede 2 cm açılmam olduğunu ve sabaha kdar sürebilecegini söyledi ebem biraz gerilmeye başladım bugün olsun istiyordum. Biraz sabırsız bir aslan burcuyum istediğim hemen olsun isterim 😂 doktorumda geldi ve sabahı bulup ertesi güne geçiceğini söyledi el mahkum dedim bugün olmaz kendini hazırla 😂😂 saat 8 oldu hala nst de fln ufak sancılarım vardı ama yükselmiyordu 🤷♀️ Bekliyorduk sancılarım yavaş yavaş kendini hissetirmeye devam ediyordu 21:00gibi tekrar muayene ettiler ve açılmam 3 cm ulaşmıştı. Eşimle sürekli yürüyüş yapıp otur kalk yapıyordum plates topunda zıplıyordum ama artış yoktu sonra saat 22:00 gibi nat bağladılar yarım saat durdum ama hiç sancı çıkmadı ebe daha doğuramazsın dedi ve gitti o kapıdan çıktıktan sonra benim sancılarım başlamıştı inanılmaz birşeydi ve sabahtan beri çektiğim şeyin aslında sancı olmadığını anlamıştım. Sancılarımın sıklığı 3 dk inmişti ve sancı geldiğinde bağırıyordum benim için sancı çekmek zordu biraz. Daha sonra devam etti 1 saat kadar ve sıklık giderek azalıyordu 1 dk düşmüştü ve artık dayanamıycak dereceye gelmiştim ve epidural istedim burada epiduralin gelmesi çok uzun sürdü bu konuda kesinlikle benden eksi not aldı hastaneye karşı çok memnun olmama rağmen. Epidural gelene kdar en son açılmama baktılar ve 5 cm dedi ben kendi kendime mümkün değil 5-6 saat sürer diye düşündüm hemen gelsin epidural dayanamıyorum dedim sonra yaklaşık saat 23:30 olmuştu anestezi doktoru geldi beni oturttular ve oturarak sancı çekmek çok kötü 😢 dayanılır gibi değil ebe ve anestezi hemşiresi beni tuttu belimden iğneyi yaptılar ama artık ben oturamadığımı fark ettim ve sürekli ıkınmam geliyordu ebeme söyledim ve iğneden sonra muayene edeceklerini söylediler ama artık oturamıyordum. İğne yapıldıktan sonra çok az bir hafifleme geldi ve beni muayene için yatırdıklarında bebeğin başının göründüğünü söyleyip kendi aralarında koşuşturmaya başladılar doktoru aradılar ve bana sakın ıkınma diye tembihlediler. Bu arada ben doğumu kaldığım odada yaptım hastanenin başka güzel olaylarından biriside bu 🤩🤩 benim sürekli ıkınmam geliyordu ve turuyorsum kendimi bu arada sancılarım devam ediyor ve hafif hissediyordum. Sonra o arada apar topar doktorum geldi ve eşimde yanımdaydı ve bana ıkınmamı söyledi bir kez ıkındım bebeğin başı göründü sonra bir kez daha ıkın dedi ve bebek tamamen çıkmıştı iki ıkınmada doğdu bebeğim. Doğum benim için çok kolaydı. Yani bir avazda dedikleri böyle birşeymiş galiba dedim 🙈🙈 sonra bebeğimi hemen gögsüme koydu doktorum ve öyle uzun bir süre bekledik sevdim kokladım ♥️ İnanılmaz birşeydi o anda bütün acılarım birmişti dikişi düşğnmüyordum bile. Bu arada kesim olmadı sadece bebek çıkarken biraz yırtmış kaç dikişim olduğunu bilmiyorum doktorum az olduğunu söyledi. Fotografçı abla geldi hemen o arada bi anda doğurduğum için son anda yetişti ve çekebildi bebeğimi ve bizi çekerken o arada dikişlerim atıldı biraz hissettim canım çok az acıdı ama herşey o kadar güzeldi ki acısını hissetmedim bile 🙈🙈😍😍 baya uzun oldu sonuna gelicek olursak bebeğim çok sağlıklı Allaha şükür 3,330 gr 52 cm doğdu gece 00:30 da doğum oldu o yüzden 2 mart olsu doğum tarihi. Benim hikayem böyle ama asıl hikaye ondan sonra başlıyor🥳🥳 sorularınız yada sormak istedikleriniz olursa seve seve cevaplarım. Hakkınızı helal edin sevgiyle 🥰🥰