Aslininminikkalplisi Merhaba, Haftada resmi doğum iznine ayrılmamı takiben birkaç hafta doğum öncesi tatil yapmak amaçlı annem ile birlikte köy evimize gittik. 2 hafta kendimi hiç zorlamadan yeşillikler içinde huzurla tatilimizi yapıyorduk kiii 33+5 gecesi 01:00de yatağa uzanıp dönmemle birlikte suyumun geldiğini farkettim. Hemen tuvalete gittim ve su gelişi devam ediyordu. Malum köydeyiz arabamız var ama sadece ben kullanabiliyorum, hemen İstanbulda olan eşime haber verdim sabaha gelmesi için ve annemle ambulansın gelmesini bekledik. Önce en yakın ile oradan da doğum başlayacağı için yenidoğan yoğun bakım ünitesi müsait olan Ankarada bir hastaneye ambulansla naklim yapıldı. Eşim ve annem benden sonra hastaneye ulaştılar. Takipli olduğum hastanem İstanbulda bense Ankarada bir devlet hastanesinde kalmıştım. ilk anda beni doğum bölümüne yatırıp doğum yapmakta olan kişilerin arasında iyice çıldırmamı sağladı hastane, oradan kaçmak istiyordum zaten böyle birşeyin başıma gelmiş olması fazlasıyla korkunçtu. Telefon da yasaktı doğum bölümünde eşimi çağırmalarını istedim kapıda burdan gitmek istediğimi söyledim, doktor bu riski alamayacağını su gelişinin devam ettiğini söyleyince vazgeçip kaldık, o geceyi acil doğum alanı değil de yatan hasta servisinde geçirmemi sağlayıp beni biraz daha rahatlattılar. Ertesi gün tekrar kontroller ve doğum bölümüne yatış yapıldı. 34+0 olmam ve suyun azalması sebebiyle doğum başlaması gerekiyordu, öğlen 12:00den sonra suni sancı vermeye başladılar, saatler sancı karşılama çabalarımla geçiyordu yaklaşık 7 saat yataktan kalkmama izin verilmeden bu şekilde sancılarla boğuştum, yanımdaki yataktaki hastayı yatağında doğum yaptırırlarken ben de artık dayanılmaz sancılarla doktor yok mu diye bağırdığımı hatırlıyorum, açılmam kontrol edildi ve bebeğin başı görünüyordu, biraz yatakta uğraştılar doğurmam için bağır çağır feryat kendimi doğum sandalyesine götürttüm orada iğneler yapıldı çabucak bitsin diye hiç bağırmadan sadece tüm kuvvetimle ıkınarak doğumun gerçekleşti, oğlumun ağlama sesini duydum doğumdan hemen sonra vücudumda mğthiş bşr tahatlama oldu sandi saatlerdir sancı çeken ben değildim, dikişlerim atıldıktan sonra 2.100gr doğan oğlumu emzirdim küvöze girmedi şükürler olsun ki 3 gece tüm kontroller için hastanede kaldık şimdi ise evimizdeyiz Tavsiye; -32den sonrası belirsizliklerle dolu evinizde kalın☺️ -Vajinal doğum sonrası depend hayat kurtarıyor, -Asla takipli hastası olduğunuz hastane ve doktordan uzaklara açılmayın yoksa halinizden anlayan bulunmuyor
sultanacan Aslininminikkalplisi iyi olmanız en güzel temenni gözünüz aydın analı babalı güzel ömürü olsun inş
N_A_Z_L_I_M Aslininminikkalplisi Canım sağlıkla büyüt bebeğini inşallah Doğum yaptığın hastanenin adı Zübeyde Hanım’mıydı? Ben 2 doğumumu orada yaptım yazdıklarını okuyunca hastane gözümün önüne geldi 🤦 Allahın izniyle 3. Doğumum olacak şehir hastanesinde yapmayı düşünüyorum doğumumu
gizemozdemir1990 Aslininminikkalplisi hayirli olsun🙏🏻 Masallah sizin haftanizda dogum yapip bu kiloda kuvoze girmeyen bebek pek okumamistim. Bebek cok ufak oldugu icin bakimi zor oluyor mu? Bende suan ayni haftalardayim ve doguma alacak dr muhtemelen.
Yigitkeriminannesi Aslininminikkalplisi dikisleriniz çok mu ve ağrı var mı ben de dün doğum yaptım dikişlerim çok fena :(
emineveminigi Gözün aydın mutlu bir ömrü olsun ogluşunun😍 Bu arada o kadar erken doğum yapıp kuvoze girmemesi harika olmuş masallah 🧿
birtriptanesi N_A_Z_L_I_M Zübeyde hanımda suda doğum yaptırıyorlar ücretsiz olarak. Bi araştırın belki istersiniz çok rahatlatıyor
Aslininminikkalplisi gizemozdemir1990 Beslenmesi ilk andan itibaren saat başı olmalı gerekirse gözümüzü kırpmıyoruz. Uykuya düşkün oluyor küçük olduğu için uyandırıp sürekli emzirip gaz alıyoruz. Altın kural iyi beslemek şimdiden süt yapıcı şeyler tüketin ❤️ Ve hiç korkmayın Allah yardım ediyor sevgiler
Aslininminikkalplisi Yigitkeriminannesi dikişler çok evet ilk günler ağrı oluyor 5. Gündeyiz ilk iki güne nazaran ağrı azaldı
Aslininminikkalplisi Serifesahin Beslenmesi ilk andan itibaren saat başı olmalı gerekirse gözümüzü kırpmıyoruz. Uykuya düşkün oluyor küçük olduğu için uyandırıp sürekli emzirip gaz alıyoruz. Altın kural iyi beslemek şimdiden süt yapıcı şeyler tüketin ❤️ Ve hiç korkmayın Allah yardım ediyor sevgiler
gizemozdemir1990 Gizem957 35+3teyim suan, pazartesi kontrolum var muhtemelen 36da olacak ama bebek ufak
gizemozdemir1990 Gizem957 doktorda iyi diyor, benim karnimda miyomdan dolayi yer kalmadi ve rahim agzinda dikisim var artik o zorlanmaya basladi bu nedenle alalim disarda buyusun diyor. Ben zayif oldugu icin korkuyorum
Gizem957 gizemozdemir1990 beni de biliyosun erken dogum riskim var ve korkuyorum tam 36. Haftada dogum olsa küvez e fln girer mi acaba
gizemozdemir1990 Gizem957 36.haftada gelisim tamamlaniyormus buyuk olcude ama bebegin durumuna bagliymis. Cigerlerinde hava olursa filan girebiliyormjs ama az kaliyormus