A-A-A_ailesi Merhaba kızlar bebeğimin beyninde bi tarafta 6 bi tarafta 8 çıktı hafif büyüme var dedi izlemede kalıcaz dedi başına gelen varmı çok korkuyorum beni bilgilendirirmisiniz ?
Eslem0613 A-A-A_ailesi kaç haftalık benimde 9.2 deydi birkaç hafta içinde düzeldi. 10 na kadar problem olarak görmüyoruz dedi benim doktorum stres yapmayın hiç geçer inşallah
Meliiss A-A-A_ailesi benimde bebeğimde 16+5 şuan beyninde baloncuk şeklinde hava görünüyor dedi doktor başka doktora gittim oda aynısını söyledi detyalıyı beklicez mecburen başka çaremiz yok rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah