Bebeklimm Munzurrrrr yakın zamanlarda soruyorsan değil ama iki doğumumu da orada yaptım bunu da inşaallah orada yapacağım
Munzurrrrr Bebeklimm bende başladım nasıl hastane doktorunuz kim doğumunuz nasıl geçti biraz çok soru oldu ama 🤗🤗
Bebeklimm Munzurrrrr doktorum ayrıldı şimdi Tuğba kılığa devam ediyorum diğer doğumlarım normal oldu iyiydi genel olarak temizliği ilgileri güleryüzlü çalışanları falan