Kızlar 19+5 haftalık olduk ama sürekli mide bulantısı yaşıyorum bazen hergün bazen bik gün olmuyor gene başlıyor bende prilam ile başa çıkmaya çalışıyorum doktoruma mesaj attım prilam sürekli hergün içsem bi zararı olurmu içmediğim gün midem çok kötü oluyor diye bana ilacı içtiğin sürece ilaca ihtiyaç duyarsın bulantılarla ilacı içmeden başa çıkmaya çalışmalısın dedi ama yapamıyorum bütün günüm mahvoluyor ilacı içmediğim zaman sabahtan bi başlıyor akşama kadar midem bulanıyor benm gibi olan varmı prilam bagımlılık yapmış olabilir mi