Mercimekinannesiii Bende 10 kilo aldım ama bence kaç kiloyla hamile kalındığı çok önemli kiloluysan çok da fazla almıyorsun zayıfsan vücut emzirme dönemi için yağ depoluyor 💪🏻
gullcannn Sedakdrogl 31+1 haftalığız 3,5 kilo aldım. Ama hamileligimin baslarinda ortalama 20. Haftaya kadar mide bulantısı kusma yaşadım 8 kilo verdim oyüzden yeni yeni alıyorum. Ama inşallah almam zaten çok zayıfta gebe kalmadım en iyisi bu civarlar benim için.
tugbade Sedakdrogl 31+1 deyim 10 kg aldım. Doktorum normal gittiğimi söylüyor boyum uzun olduğu için çokta takmıyorum kilomu göstermiyorum çünkü 65 kiloyum sanıyorlar 72 kiloyum🤣 kilolar verilir önemli olan sağlıkla kucağıma almam🙏🏼🙏🏼
Taze_gebe Sedakdrogl 29 haftayım 4 kilo aldım son bir ayı diyetle geçti şeker nedeniyle diyetisyene gidiyorum umarım son aylarda ikişer üçer almam 🙊
Ftmagull Ecenurcevik Nasıl besleniyosunuz ? Ben hamurişine hamileliğim de bi tık fazla yemeye başladım
Ecenurcevik Ftmagull öyle beslenme alışkanlığım yok herşey yiyiyorum ama az az mesela bir elmanın yarısı gündüz yarısı akşam bol bol salatalık yiyorum muz kahvaltı saattim düzenli akşam yemeğim düZenli az şekilde sık sık
idiloska 30+1 10 kilo Bebiş 1,5 kiloyu geçti tahminen, 53,8′le başladım 63,8 tam 10 kilo. 8-9 hafta daha var, bugünden itibaren tatlı yemeyeceğim. Yemeği de az yiyordum zaten ama yürüyüş de yapamıyorum hareketsiz kaldım.