Kelebek45 Bende 32.haftadayım 6 kg aldım ama bunhaftalar sonra çok alınır diyorlar umarım almayız sağlıkla
Ecenurcevik demetinceyildirim bende 30 dayken 3 kilo almıştım şimdi 32 oldum 4 kilo umarım fazla almazsınız 👏
Mini_kim demetinceyildirim nasıl bu kadar az alabildiniz maşallah size hiç mi iştah artması yaşamadınız
Senemolcay Sedakdrogl 29 haftalığım 2 kilo aldım biraz kilolu oldugum için dikkat ettim yediğime doktorum 7 kilodan fazla almamamı söyledi
demetinceyildirim Ecenurcevik inşallah mecbur yiyemiyorum karbonhidrat felan almam sanırım.Alırsamda sağlıklı olalım yeterki sonrasında veriliyor🤗İlk hamileliğimde 14 kilo alıp 1haftada hepsi gitmişti☺️
Ftmagull Ecenurcevik Nasıl besleniyosunuz ? Ben hamurişine hamileliğim de bi tık fazla yemeye başladım
cemreninannesi67 meraklianne1 yok cnm ya ilk hamileliğimde 33 kilo aldım bunda şimdilik 20 kilo şükür şekerim falan yok düzenli bütün tahlillerimi yaptırıyorum sadece yemek çok yiyorum 🤦🏻♀️
demetinceyildirim Mini_kim 24e kadar 3kilo almıştım normalde daha sonra gebelik şekerim sınırda çıkınca mecbur hamurişini tatlıyı kestim büyük ihtimal ondan birde plates yapıyorum evde,yürüyüş ve bol su🙂
cemreninannesi67 meraklianne1 yok cnm şükür bi rahatsızlık yok ama ilk hamileliğimde çok hızlı verdim kilomu inşallah bu kezde öyle olur 🌸🥰