Gulbicil canım bende 5 haftalıkdım öğrenir öğrenmez bide hastaydım zimaks 400 mg verdi antibiyotik doktorum çok ağır nezleydim allah korusun vücuttaki bakteri bin daha çok zararı varmış yoksa şuan 14 haftalığım şükür iyiyiz 5gün iç bırak dedi gebe olduğunu söylediğin de ona göre ağır olmayan ilaç veriyorlar korkma bebeğin için daha iyi olur içmen emin ol çok geçmiş olsun 😌