Kızlar 30 haftalıkken gittim doktora doktor baş aşağı doğum pozisyonunu aldığını söyledi . 2 gündür hareketlerini hissetmediğim için acile gittim çok şükür bi sıkıntı çıkmadı şuan 32 haftalığım acildeki doktor tekrar normale dönmüş ayakları aşağıda dedi böyle giderse sezeryan olur dedi . Sizce döner mi böyle olup dönen varmı ? Yoksa doğuma kadar böylemi olur ?