Sevda2018 sevda hanim dediginiz doktoru arastirdim ama numara vs cikmiyor herkes ariyoruz ulasilmiyor randevuya gerek yok direk gidin falan diyor ben uzagim o adrese direk gitsem belki bir sikinti olur donmek zorunda kalirim diye korkuyorum tam ucret ne kadar siz ne zaman yaptirdinz her yer bu kadar pahaliyken neden burasi boyle ucuz? Bilgi bekliyorum teselkurler