Arkadaşlar iyi geceler. Ben şu an 7 haftalık 4 günlük gebeyim. Ama karnımı görseniz 4-5 aylık dersiniz rahat. Ve normalde vücut yapısı olarak da hayatımda hiç göbeğim olmadı. Hamilelik başladıktan sonra 2.5 kilo verdim bulantı ve iştahsızlıktan ama karnım kocaman. Çok garip geliyor bu durum bana. Benimle aynı durumda olan var mı?