gencanne15 Esps_ merhabalar benim sizinle aynı hemen hemen 136 gün kaldı Sizin bebeğiniz acaba her gün mü hareket ediyor yani her gün hareket etmesi mi gerekiyor
Gzm88defne Aman Allah’ım 57 mi 😳 bir yandan gün sayıp evladımı kucağıma almak için sabırsızlanırken bir yandan korkmam normal mi 😥
Senatuna71 Çok tuhaf bir doktora göre 37 bir doktora göre 51 kime inanacaksam karma karışık hissediyorum 😳😳
Aysegul_19 depsizoo Ay vallahi bende çok heyecanlıyım ve çok korkuyorum 2 ci doğumun ama korkuyor insan
Masalimiz28 depsizoo Son 115 sanki zaman hiç geçmiyor gibi 😂 çabucak geçse de sağlıkla kavuşsak miniklere🥰