Nevvin- Yorgunanne13 bizim de son 26 Mayıs 20 gözüküyor Doğum ama normal olacağı için her an hee şey olabilir ☺️
Aysegul_19 depsizoo Ay vallahi bende çok heyecanlıyım ve çok korkuyorum 2 ci doğumun ama korkuyor insan