KutsalAnnelik Burada yazanların neden o kadar abarttığını anlamadım halbuki abartılı konusu geçecek kadar önemli bile değilmiş bence korkulacak hiçbir şey yok 😊
Anne54 KutsalAnnelik bencede yok diğer hamişlerde rahatlasın diye yazıyorum hiç bişey yok bizler doğum yapıcaz yarın öbür gün Allah çok güzel yardım ediyor kendini kasıp acıcak acıcak dersen öyle dilediğin için biraz acı oluyor 😇
KutsalAnnelik Anne54 Kesinlikle bunu bu kadar abartırsak doğumu düşünemiyorum 😊 Anlık bir muayene için fazlaca büyütülüyor kimse korkmasın iki derin nefes alıyorsun ve bakıyorsun bitmiş 😀