multefit Forumda birseyler bakmaya girdigimde uzun uzun ve devamli karsima yemek sepeti reklamı cikiyor hamburgerler … kebaklar … bari 10 dakikada bir çıkmasa :(
eminenura multefit kuzum hangi sitede vakit geçiriyorsan o çıkıyor bence ben mobilya bakıyorum eve vivenseden forumda sürekli vivense reklamı çıkıyor. Bıktım😂
Aysun1983 multefit güncelleme yapmadım sanırım ondan benim karşıma reklam çıkmıyor ve güncelleme yapmasam iyi olacak bir kaç gündür herkes bundan şikayetçi
Dareyn multefit @NaimeYilmaz gerçekten çok fazla reklam var 😔 Bir tane olmuyor ger girdiğimde 2 3 tane izlemek zorunda kalıyorum bazen kapatıyorum bile formu girmiyorum
NaimeYilmaz multefit :) Reklam hayatımızın bir parçası şu an… Her uygulamada var, engelleyemeyiz maalesef. 10 dk arayla gösterim normal bir aralık.
Fersah eminenura nasıl yani geçen gün nisa pırlantanın sitesine girdim diye mi sürekli gözüme sokar gibi onun reklamları çıkıyor 😂😂
Hulyaaaa NaimeYilmaz Yaaa sanki seni happy kids den hatırlıyorum 🤣 orda da admin değil miydn ben mi yanlış hatırlıyorum cnm 😍
turansmom1 multefit Ben bebeyi emzirirken cıkıyor ama yapacak birsey yok. Yöneticelerde reklam alıp uygulamayı ayakta tutmak mecburiyetinde🤷♀️
Aysobaciniz multefit benim midem bulanıyor yemek sepetinden sesini bile duysam tvde hemen kapatıyorum 😒