Sureyya06 37+2 iken doğum yapmıştım bebeğim 4 günlük oldu ve sarılık değerleri yükseldiği için yenidoğan yoğun bakıma aldılar, dua edin lütfen arkadaşlar
marysmom Allah şifa versin inşallah . Siz bebeğin yokluğunda sütünüzü sağmaya devam edin. Düzeltecektir merak etmeyin