Esra_D sağol canımın içi teşekkür ederim dün gece çok korktum gerçekten hareket yoktu bide karnıma dokununca acı hissi olunca iyice paniğe kapıldım bende idrar yolu enfeksiyonu evlendigimden beri var çok dikkat ediyorum ama geçmiyor bir türlü hiç-bir belirti yok ama test yaptırınca çıkıyor enfeksiyon allah bin kere razı olsun canımm iyiki varsınız 🤲❣❣