32 haftalık hamileyim ilk bebeğim olacak inşallah bu aralar doğumu çok düşünmeye başladım bu akşam biraz ağladım bile… aslında çok dayanıksız biri değilim hamileliğimde hep bulantılı zor geçti adetlerim zor geçerdi hiç ses çıkarmazdım yine de ama doğumu etrafımdakiler yüzünden çok ürkütücü kodladım kafama ne yapabilirim üzülmeden duramıyorum :(