Benim de 6.haftamda oldu kanamam fitilini günde 1 ve iğnesini 2 günde 1 kullanıyordum 10.hafta de dr um fitili günde 2 kez, iğneyi de 3 güne bir e düşürdü 14 haftalık olduk hâlâ kullanıyorum bence kendi dr unuzun söylediğinden şaşmayın her şey bebeğimiz için ❤