2inciannelik feyzaa34 Allah iyiliğinizi versin ☺️ O espiri yapıyordur emin ol daha sonra güzel bir isim bulursunuz 🥰
hanimhanimcik yaa ajfjjask ağlamayın eşiniz seviyo bebeği işte ne güzel. tabiki birlikte ikinizin de beğendiği bir isim bulursunuz. başka can’lı isimler de var mesela Özcan çok beğenirim yada sadece Can koyun yanına başka isim koyun. Seçenek çok
Littlespy feyzaa34 neyse ki ben üstün geldim 😂😂 evde iki mühendis olunca sürekli böyle çekişmeler oluyor 😂
Mom040 Berkcan olursa çocuğa hep polo yaka tişört almanız lazım ve pahalı bir arabanın anahtarıyla dolaşmalı. Özel üniversite de şart tabii. :)