dugmeninannesiii Sezaryen doğumdan sonra yemek yenmiyor mu ? Bazıları sadece bisküvi diyor. Kimisi yanında nescafe kuruyemiş falan götür diyor? Bunlar illaki götürülür ama hastane yemek vermiyor mu yasak mı yani ? 🤷♀️
Evintoprak dugmeninannesiii 4 yil once sezeryan oldum 3 4 saat gectikten sonra hastane corba getrdi onu ictm baska aksama kadar hicbi seye izin vermediler.bu sene bakalim nasil olcak
Busehnm dugmeninannesiii sadece çorba veriyorlarmış malesef 😑 arkadaşım açlıktan bayıldı ilk gece ondan sonra kraker yiyebilirsin demişler kızcağıza
Mugesahra33 dugmeninannesiii banada 3sene once gazımı cıkarana kadar sadece corba ve ıcecek vermıslerdi🥴smdi tkrar doğum yapıcam bakalım
Deryayurt dugmeninannesiii İlk gün fazla katı beslenmemen senin için daha iyi canım kabızlık yaşamaman gaz çıkarabilmek için sıvı şeyler tüketmen gerekiyor ben ilk gün bisküvi ve vişne suyu içmiştim gece čorba içmiştim ikinci günü normal yemeğe geçmiştim gaz yapan yiyecekler yemezsen yeterli
Gizoo87 dugmeninannesiii siz rahat olun kişiden kişiye değişiyor. Hastane duruma göre hareket edecektir. Ben 32 haftalık doğum yaptım ona rağmen hemen sütüm geldi. Tek düşünceniz bebişine sağlıklı kavuşmak olsun gerisi halloluyur
1pearl Bana doğumdan sonra böyle yeşil renkli sebzeli falan olan bi püre getirdiler tuvalete çıkarsın diye sanırım akşama doğru da dupduru bir çorba vermişlerdi o kadar ertesi gün normal kahvaltı öğle yemeği akşam yemeği şeklinde geldi
Tugbaslan3458 dugmeninannesiii gecen ay doğum yaptım çorba kompostu köfte döner ekmek sabah kahvaltısı peynir domates yumurta ve getirmislerdi
Kodalailesi dugmeninannesiii önce gaz çıkarmanı bekliyorlar sonra büyük tuvaletini yaptığın zaman herşeye izin veriyorlar
mervetari4 dugmeninannesiii Kizlar siz iyi iyimizsiniz 21 gun oldu doğm yapali c.tesi 5 te doğm yaptm pazartesi 11 de yemek yedim 🤣 gazım çıkmadığı icin yemek felan vermediler resmen 3 gün sadece su nescafe kayısı suyu içtim 🤣 yavrularm kuveze girdikleri için sütüm gelmesini hic düşünmediler direkt mama verdiler🤔
demetinceyildirim 4 sene önce doğum yaptığımda ilk bisküvi yiyorsun evet 4-5 saat sonra çorba içmiştim sanırım gecede eşime köfte ekmek falan aldırmıştım yemiştm yani baya 🤣🤣
beyza2912 bende 3 sene önce sezeryan oldum çorba ile üzüm hoşafı vermişlerdi ekmek yoktu diye hatırlıyorum kati yiyecekler yedirmiyorlardi gazın çıkana kadardi galba yanlış hatırlamıyorsam