rabiakryl bence Vivensenin kendi ürünleri güzel. Komşum da kendi ürünlerinden aldı hepsini. Farklı satıcıların ürünlerini de satıyorlar ya orda sorun çıkıyor bence. Mobilya almadım ama lambader ve banyo için bir dolap aldım sadece vivense den. İkisinden de çok memnunum her gören soruyor nerden aldın ne kadar bayıldın diye. Kaliteli duruyor ya oysa çok komik rakamlara aldım.