Merhaba hanimlar Ankaradan buraya tasindik iki sene oldu ilk kizimi Ankarda dogurdum simd hamileyim devlete gidiyorum çankirida az surem de kaldi devlette dogum yapan var mi nasil ilgileri flan dogum haneye girdim begendim cunku ankara etlikdekiler berbat herkes herseyinizi goruyo burda minik minik odalar var