Zararını falan bilmem nasıl bi cihaaz onu da bilmiyorum. Ama hamilelikte hormonlrdan dolayı tüğler coşuyor. Boşuna uğraşma derim, doğumdan sonra yapmak en mantıklısı. Ben 7-8 yıl önce yaptırdım bu zamana kadar tek tük çıkıyodu cımbızla çekiyodum o derece azdı. Şimdi mecbur ağda yada epilasyonla alıyorum,