Asil_Egem hamilelikten kaynaklanıyor maalesef halk arasında çığıt düşmesi diye bilinir benim kızda olmadı ama oğlanlarda oldu yani şu an bende de var gittikçe koyulaşıyor ama merak etme doğumdan sonra geçiyor bir iki gün içinde normal doğum yaparsan o anki terle sil yüzünü yok sezaryen olursa da bebeği emzirirken istemsiz bir ter oluşur o anda da silebilirsin yavaş yavaş geçiyor