seyma-coskun-35 Kızlar daha 7+5 günlük gebeyim ve gazımdan bebeişin kalp atışlarını duyamadık gaz bebişin önüne geçti napmam lazım doktor çok severek yediğin şeyler sana gaz yapıyo dedi ama hangisi bilmiyoruz gaz problemi olupta allaran varmı aranızda
Serpil-3 seyma-coskun-35 en az üç ay devam etti bende diğer gebeliklerimde yaşamamıştım ama bunda öldüm resmen yatamıyorum uyuyamıyorum o dereceydi 😱turşu acı ekşi kısır dolma beni çok tetikliyordu birazda kabızlıkla alakalı idi kabızlık sorununu çözünce azaldı
Happiness- seyma-coskun-35 birde sut falan ictiginizde laktozsuz icmeyi deneyebilirsiniz. O da yapiyor olabilir.
seyma-coskun-35 Serpil-3 saydıklarının hiçbirini yemiyorum gülüm ben ama genede gaz oluyo ya bebişi göremiyoruz gaz yüzünden fındık fıstık yerim onlarda yapıyomuş gaz kesiyorum bu sıralar bakalım bolcak pek işe yaramış gibi değil ama olsun 😂😂😂
Reyhandmrl Serpil-3 ağrısı beline karnına vuruyor muydu şuan 4 aylığım kabızlık ve gaz sancısı var . Ne ağrısı olduğunu anlayamıyorum
Serpil-3 Reyhandmrl ben varya nefes alamıyordum belim sırtım karnım öyle ağrıyordu ki anlatamam bana en iyi gelen plates topunun üstüne yatıyordum çok iyi geliyordu varsa dene derim hem hareket yap hemde karnını yasla üstüne yat çok iyi geliyor
Happiness- @seyma-coskun-35 Bana doktorum eger gazin olursa nane cayi ic demisti. Nane cayi gazi rahatlatir baska bir sey kullanma diyede ekledi. Benim oyle cok gaz problemim olmadi ama olacagini hissettigimde hemen iciyorum gercekten rahatlatiyor🥰
Hzlslnkrm2021 seyma-coskun-35 kefir içebilirsin ben genelde süt yerine kefir içiyorum bağırsaklara da faydalı bebise de
egesmom seyma-coskun-35 ben nerdeyse doğurcam 36+4üm ama gaz sorununu çözemedim😢 soğan süt yeşil mercimek yoğurt soğuk şeyler aşırı gaz yapıyor özellikle