Hamidecelebi Arkadaşlar 37+6 günlük hamileyim sizce bebeğim ne zaman doğar ? Çok heyecanlıyım artık doğmasını istiyorum. Ağrım falan yok sizde durumlar nasıl ?
3prensesannesiii Hamidecelebi Bende o haftaları görürüm inşallah bu hamileliğimde 🙏genelde 35-36 haftalarda suyum geliyor 😞
Hamidecelebi 3prensesannesiii ins. Görürsün canım bende su fln glmedi halen ama artık gelmesini isterim cnku bebeğim 3500 kilo dguramam diye korkuyorum açıkçası 🤔
yagmurksk Hamidecelebi aynı haftada aynı kiloda bebeklerimiz bende de aynı tedirginlik var hayırlısıyla bir an evvel doğurmak istiyorum
Hamidecelebi yagmurksk insm her şey yolunda gder canım 4.500 geçmedikçe insm normal doğumla dgururuz en kısa zamnda sende ağrı falan var mi ?