Sevgili anneler,
hamilelikte sanıyorum ki hemoroid (basur) oldukça sık görüşen bir problem. Bir kaç haftadır bende de var. Kabız değilim, fakat bu akşam hemoroidimde minik bir kanama olduğunu farkettim. Peçeteye geliyor silince ama çamaşırımda bir şey yok. Başına gelen var mı kanama durumu? Nasıl bir çözüm buldunuz Ya da doktorunuz önerdi?