37 haftalığız bugün kontrolümüz vardı doktordan çıktık sonradan farketti eşim gözünün kenarında bişey var gibi diyor sizce nedir moralimiz bozuldu inşallah kötü bişey degıldır Allah’a şükür sağlığı yerinde ama ne olduğunu bilmediğimiz için morallerimiz düştü