Arkadaşlar 17 haftalık gebeyim bir iki hafta önce başlayan ateş sırt ve yan ağrısı vardı ama nefes aldırmayan tarzda doktora gittim idrar enfeksiyonu böbrek enfeksiyonuna çevirmiş dedi antibiyotik verdi on gündür de kullanıyorum sanki hiç içmemişim gibi benim gibi gebelikte bunu yaşayan oldu mu nasıl geçti