Gamze_bakr Kızlar 37+6 haftalık hamileyim bir hafta önden gidiyorum 3 gündür karnım taş gibi ara ara belim ağrıyor bide çok tuvalete çıkıyorum sizce doğum belirtmesi mi
hamileana Gamze_bakr yalancı sancı canım vücut kendini doğuma hazırlıyor bende 37+5 im aynilari bende de oluyor
Dukuko Gamze_bakr 39+2 yim bebek toplanıyor genital de baskı arttı, yürümek zorlaştı sürekli işeme hissi var, mide yanmaları mahvediyor ara ara, her sancı da acaba doğum mu başlıyor telaşı 🙈🙄😆 ilk hamilelik tecrübesizlik…
Buketkucuk Gamze_bakr yalancı sancı olabilir benimde haftalardır sertleşiyor ve toplanıyor şuan 37+5 haftalığız. Hareketleri falan gayet iyi herhangi bir doğum belirtim de yok, bende çok sık hem kük hem büyük tuvalete çıkıyorum ama bilemiyorum😬
Duygu3437 hamileana beyaz ama çatı muayenesi inden sonra çoğaldı akıntım hafif koku var şu zamana kadar hiç çıkmadı hep aynı
hamileana Duygu3437 canım hem beyaz hem koku enfeksiyon belirtisi benimde şuan aynı şikayetlerim var enfeksiyon dedi doktor
Duygu3437 hamileana yarın doktoruma yazarım olmadı tahlil veririm son haftalarım bir sorun çıkmaz inşallah
Yesimmm12 Gamze_bakr bende öleyim iki gün önce gittim 2 cm acilmam varmış beklettiler ilerlemeyince eve yolladılar
Gamze_bakr Yesimmm12 benimde çarşamba günü kontrolüm doktor muayene eder mi 2.ci doğumum ilki normaldi ama 42 haftalık tı suni sancı ile doğurdum kendi sancım hiç çekmedim. O yüzden doğum başlangıcını çok bilmiyorum bu ileriden gidiyor bir hafta büyük tuvalete çok çıkıyorum gündüz çok bişeyim yok ama akşam belim inanılmaz ağrıyor bebek makatıma ve genital bölgemde aşırı baskı uyguluyor 😔