nazenin3233 Arkadaşlar benim orta boy bir valizim var daha ufak bir çantaya mı hazırlasam yoksa onu mu kullansam acaba kararsız kaldım.. 37.haftadaym sadece birkaç ütüm kaldı inşallah yerleştircem yarın Allahın izniyle 🙈
paradiseeeeee nazenin3233 valla orta boy hasırlarım o bile yetmedi millet nasıl küçük çantayla gidiyor. Anlamdım
Dukuko nazenin3233 orta boy yeterli, içine organizerlerle bebek giysileri, hijyen gereçleri, benim gecelik ve eşyalarım katrgorize ederek yerleştirdim hem düzenli oldu hem dr istediğimi kolay bulabilcem daha çok şey koyabildim.
Rolria nazenin3233 Ben bir tane kabin boy valiz götüreceğim bir de kol çantam olur evrakalar vs için .Küçük küçük bir çok çantadan daha iyi daha derli toplu olur.
Berna4161 nazenin3233 ilk doğumumda 2 orta boy valiz hazırlamıştık kızım ve benim için. Şimdi ise spora giderken kullandığım bir valiz kadar olmasada ebatları büyük bir çantam var onu kullanıcam. Oğlum içinde yine orta boy bir valiz alıcam. Çekim vs. Düşünüyorsanız orta boy valiz ideal oluyor. Ben istemediğim için kendime ufak bir çanta hazırlayacağım.