huzur- kesinlikle en doğal en güzel olan o. Ama geçen sefer ailelere açılmam daha zaman alır diye haber vermemiştik hastanede.sonrasında 10 dk içinde Sezaryen e gittim. Esim bile zor getirdi otoparktaki arabadan bebeğin kıyafetlerini. Bu sefer bir bebeğim daha var evde ve aileler bize 1 saat uzaklıkta. Onun için ameliyat olacaksa saati belli olsun istiyorum. Ama hakkımızda hayırlısı iki evladım da sağlıklı olsun gerisi önemli değil