Busebse hahahahhah sebepsizce güldürdününüz. Bebeğiniz büyüyor artık midesi de büyüyor hıçkırığı sizin sevip sevmemenizle alakalı bir şey değil, doğduğunda da sık sık hıçkırıcak 😊 sertleşmesini doktorunuza söyleyin magnezyum yazıcak size bu haftalarda çok normalmiş,bana da magnezyum yazdı doktorum