_aysun_ 32 hafta biterken alın bence boşuna kayıp gün yaşanıyor yoksa, 37 den sonrada ekstra bir rapora ihtiyaç duyulmuyor,zorunlu ayrılmış oluyorsunuz.analık parasınıda aylık almak istiyorsanız ik veya muhasebe ile görüşün aylık SGK dan onay verilir ise aylık ödeme alırsınız 16 hafta sonu toplu onay verilir ise toplu alırsınız