Bende beklemede kalayım .Bugün medikal parka gittim görümcem doğum yaptı isimli kapı süsü odaya pasta börek kek vs ikramlıklar şerbet kuymak kahve ,gebeye özel yemek sordular vs vs bir sürü şey vardı onlarda sormamıştı bu tarz şeyleri degısık güzel geldı paket seklındeymıs .livdede boyle mi acaba