Duygunur007 Merhaba anneler 🙂 36+0 ama benim kız maşallah haftasına göre öndeymis (2hft) ilk gebeliğim sezeryandi 2yasinda kızım var artık hareket etmede çok zorlanıyorum kemiklerim ağrıyor yuruyemiyorum sizce doktor bu hafta alır mı doguma 🙂 tahminleriniz😂😂
BuBenimOykum Duygunur007 38 dolana kadar zorunlu bir durum olmadan planlanmıyor doğum, ciğerleri tam gelişmemiş olabiliyor sizin için erken şuanda zaten Allah kolaylık versin size ana bırakın bebiş takılsın daha var haftası 😊
gizemozdemir1990 Duygunur007 2 hafta onde olan kemik boyu, bas cevresi, karin cevresi. Yani cigeri vb gelisimi onde olmuyor. Bu nedenle erken almaz
3MelekAnnesi3 Duygunur007 kilo olarak önde olabilir ama 36 da dogarsa belki solunum sıkıntısı yasayabilir ciğerleri bence tam olarak gelişsin acele etmeyin
Medilifegun Duygunur007 benim doktorum bir problem olmadigi surece 39 dan önce almam diyordu kizim o kadar beklemedi 37 de geldi ne kadar isteseniz de 38 den önce almaz
Bugcuu @Duygunur007 benim doktorum 36. Haftamda bu gün doğsa kendini kurtarır demişti. Ama 37+1 e gün verdi. Şuan 36+5 haftalığız 🥰 aynı doktora kuzenimde gidiyordu oda 37+1 de (Perşembe günü) Doğum yaptı. Dün Eve çıktı ☺️