Sareliidunyam Kızlar iyi geceler. Yeni kayıt oldum ben. 1 aylık hamileyim ikinci gebeliğim çok fazla karın ağrım oluyor. Sezeryan dikişinn hemen altında Ağrı oluyor halsizlik var normalmi acaba.
Znrr Sareliidunyam canım ilk gebeliğim sezaryen dikişi falan yok ama benimde çok ağrım vardı. Sen istersen bi doktorun ile görüş