Efemomlife13 Merhaba 11 haftada kıza benziyor dedi doktorum 16 haftada göstermedi 18 haftada erkek denildi ama yinede benim kafam karıştı 18 haftadan sonra cinsiyet değişikliği yaşayan varmı
BuBenimOykum Efemomlife13 Zor canım 18den sonra erkektir muhtemelen 11 hafta çok erken zaten doktor yanılmıştır. Ama için rahat etsin bence farklı doktora da git sor :)
Berna4161 Efemomlife13 ilk gebeliğimde 22. Haftaya kadar kızım kendini göstermedi. Hoş yüzünü de 28. Haftada görmüştük. Şimdi ise 13. Haftada gösterdi kendini oğlum. 14. Haftada netleşmişti.
minikkuzununannesi12 Ben 13 hafta 1 günde kontrole gittim 2li teste ama öğrenemedim malesef(özel doktora)
iremturannn İlk gebeligimde 12. Haftada kıza benziyor demisti 20. Haftada net kiz dedi 2. Gebeligimde de 12. Haftada kıza benziyor dedi 18. Haftada net kiz dedi 🙈🌸