Rabia_ Herkese merhaba, 36+3 deyim ve birkaç gündür ellerimde aşırı kuruluk oluştu hatta o kadar kurudu ki sanki deri değiştiriyor krem fayda etmiyor ne yapacağımıda bilmiyorum benzer sorun yaşayan varmi?
Eymenbby4 Rabia_ son haftalar öyle canım bend ilk hamileliğimde isyan ettim ayak bileklerim kupkuru döküntü yapıyordu doğumdan sonra toparlanıyorlar deterjan vs çok sokma elini sürekli kremle veya bebe yağı sür
Ege___Han Ayyyy onu bende yaşadım hala da yaşıyorum ama benim yüzümde aynı şekilde çok kuruyo ben de sağlıklı olsun diye günlük zeytinyağı sürüyorum anca biraz yüzüm düzelmeye başladı
ogretmenanne344 Virüs yüzünden sürekli ellerimi yıkayıp dezenfektan kullandığım için benim ellerimde kuruyor. Maelsef sonrasında kaşınıp yara oluyor