Birisi123 tüp bebekle hamile kaldım ve embriyo transfer yapıldıktan sonra yani bebişim rahimle buluştuktan sonra 10.gün sabah bir kaç damla pembe akıntı geldi baya pespembeydi. 2 gün sonrası beklediğim adet günüydü hatta tutmadı sandım çok ağladım ama tutunma belirtisi imiş 🥰 o günden 2 hafta sonra tekrar aynı oldu pembe leke tırnağım kadar ama belirgin pembe idi geldi devamı olmadı hiç. Şükür 🤲 zaten o sıra çoktan gebe kaldıgımı öğrenmiştim 😁 kahverengi hiç olmadı bende