Merhaba canım anneler. Ben ilk iki bebeğimi de kaybettim ve maalesef kürtaj oldum. Şimdi yeniden çocuk yapmaya başladık. İlk ikisinde de kürtaj olduğum için bir daha bebeğim olmaz diye ya da olursa onu kaybederim diye çok korkuyorum. Bir genim de pıhtılaşma çıktı bunun için düşük yapıyormuşum. Hamilelikten sonra tedaviye başlayacağız. Size sorum kürtajdan sonra gebeliğiniz nasıldı? Pıhtılaşma sorunu olup sorunsuz Doğum yapan var mı? Ve son gebeliğimde baya kilo aldım sigarayı bıraktım sürekli yattım şuan 83 kiloyum hamileliğime engel mi? Yazanlara şimdiden çok teşekkür ederim♥️