Lina32 Herkesin düşüncesine saygım sonshz ama bnm şahsi fikrimdir. Yiyince değil canım ama yedkten sonra bir yerlerini kasır ya da elini vücudundan bir yerinw sürersen illa leke oluyor cevremdw çok canlı örnek var
Ama tbiki herkesde yüzde yüz olur diye bir kanun yk