Ysfsencerinannesi Rukn 3. Ayımıza girdik ama ara öğün yemedigim zaman mide bulantısı devam ediyor ama çok şükür kusma hiç olmadı. Sabah ve gece bulantılarım 3. Aya girdiğimde bitti çok şükür
Mavi34 Rukn 10+3 deyim bir kaç gündür bulantim.azaldi en zor şekilde sabaha karşı oluyor sabah 9 10 geçiyor. onun dışında gün içinde baya hafif
Melos1 Bende 5 haftalık gebeyim ne zaman baslar bulantılar? Sigara kullanıyorum tiksinmekk istiyorumda 😒
okwestt Bende 6+3 hamileyim aşırı bulantı var ama kusamıyorum kussam belki rahatlarım bulantıla baş ağrısı yapıyor çok kötüyüm günlerdir
Kaderyas01 okwestt hem hafta ve günümüz aynı hem de şikayetimiz bende aşırı derece mide bulantısı var ama kusamiyorum bir tavsiye vermek istiyorum miden bulanginda limon ye canım kesiyor ben sürekli yiyorum ve çok etkisini gördüm inşallah sende de işe yarar
Damlanurrr okwestt haşlanmış patateste iyi geliyor bizde 7+1 olduk ve hala bulantım var mutfağa girmek bile istemiyorum
Seymanur25 20+2 aşırı mide bulantısı ve afedersiniz kusma var prilam ilaçla duruyorum diyebilirim çok kötü :( 3. Ayda biter geçer dediler ama hâlâ devam ediyor sanırım doğuma kadar gidecek 😑