Ya bunu ben de yaşıyorum. Özellikle sol göğsüm daha da hassas. Hatta o kahverengi yerler falan da sızlıyor dokununca ve burusmaya başlıyor. Kantaron yağı falan sürüyorum. Yumuşatıyor biraz, ağrı da bir süre geçiyor ama tekrarlıyor yine de. Emzirememekten çok korkuyorum ben de 😔