ege_ayaz_mom Sağol canım, Doktora dedim 14 gun sonra yapabilirmiyim? -Hayır,adet gunun geçmesi gerekiyor dedi. Aynen sizin gibi soyledi🌸14 gun geçti işte negatif çıkıyor😁ama bakalımmm adet gunum geçsin.. aslında belirtiler var gogusler, yorgunluk.. ama regl den once de gogusler ağrıyor…