Ysfsencerinannesi Bayanlar Ben pişik kremi olarak Nivea marka ve şampuan losyon olarak uni baby almayı düşünüyorum. Bez olarak sleppy 2 numara, sleppy ıslak mendili almayı düşünüyorum sizce almalı mıyım önerileriniz nelerdir?
SB_ Ysfsencerinannesi pişik kremi olarak penaten veya bepanthol tercih ediyorum kesinlikle Bez bende sleepy aldım ama 1 beden 40li paket aldım deneme amaçlı zaten ilk zamanlar çok bez gidiyormuş 40li paket 1 hafta anca yeter sonra direk 2 beden alırım diye düşündüm memnun kalırsam Şampuan konusuna gelirsek johnsons aldım
Begumhane Ysfsencerinannesi pişik kremi sudo krem şampuan olarak mustela ıslak mendil uni baby bebek bezi olarakta prima primum care öneririm kesinlikle hepsinden çok memnun kaldım ilk çocuğumda şimdi gene bunlar var listemde beden olarakta çocuğun kilosuna göre alınabilir ilk 1 bedeni az alın sonra 2 ye geçmek daha mantıklı
Cigdemmom Ysfsencerinannesi ben bezi ıslak mendili prizma yeni doğan aldım pişik kremi mustela diğer bakım ürünleride mustela çok övdüler bakalım deniycez :)
Szeys Ysfsencerinannesi Pişik kremi sudocrem almıştım bazen de bepanthol kullanıyorum ama bepanthol daha iyi bence👍 bez olarak da prima aqua almıştım ilk zamanlar. Sonrasında premium care aldım. Islak mendil de yine prima. Hiç pişik sorunu yaşamadık. Şampuan olarak da e bebekten baby&me almıştım ondan da memnunum hala kullanıyorum. Ama mustelanın da çok iyi olduğunu biliyorum👍
Ysfsencerinannesi SB_ değerlendiriyor olucam çok teşekkür ederim ☺️ bez olarak bir kaç yorum okudum bu uygulamadan 1 numara küçük gelme ihtimali varmış 2 numara alan çok olmuş ona istinaden almayı düşünüyorum bakalım artık
SB_ Ysfsencerinannesi evet bende okudum 1 beden küçük geliyor diye Ama ilk 1 hafta felan tam oluyormuş yani anlayacağın 1 bedeni uzun süre kullanmadan 2 bedene geçiliyor
Cansuyrm35 Ben pişik kremi, losyon, şampuan, yağ hepsini mustela aldım. Bebek bezi 1 beden prima premium care ve prima pure aldım. Islak mendil waterwipes aldım.
iremturannn Pişik kremi sudo crem sampuan penaten bez ve islak mendil sleepy kullanmıştım Bende kizim 3 kilo dogmustu 2-3 hafta 1 beden kullanmistik sonra 2 bedene geçmiştik. Bence sizde bir kaç paket 1 beden alin ne olur ne olmaz 🤗🤗
Mom053 Ysfsencerinannesi bakım seti olarak mustela, ilk başlarda prima premium 1 numara, hoşuma giderse 2 ye geçerim. Prima ve mustela yenidoğanda bence kullanılması gereken ürünler